Polscy producenci ceramiki łazienkowej – jakość i design z rodzimego rynku. Część 1.
Joanna +48 664 493 562
Elżbieta +48 608 380 320
Stacjonarny +48 32 227 41 31
Grzegorz +48 604 260 271
Kabina prysznicowa pięciokątna czy walk-in – które rozwiązanie wybrać do swojej łazienki?
Jaki brodzik prysznicowy jest lepszy, niski czy wysoki?
Kabina prysznicowa prostokątna Ravak Chrome narożna CRV1+CRV1 80x100 cm, wys. 195 cm, Satyna+Transparent 1QV40U01Z1/1QVA0U01Z1
Opis
Kabina prysznicowa 80x100
Seria CHROME
- Oryginalny design
Harmonijny owalny kształt odnaleziony w uchwycie, obrotowym słupku i wsporniku połączy kabinę prysznicową w doskonale estetyczną całość.
- Dopracowane detale
Obrotowe słupki zastępujące zawiasy dodają wyjątkowej stabilności i elastyczności oraz zapobiegają ocieraniu się elementów ruchomych. Umożliwiają obustronne otwieranie drzwi zapewniając lepsze wietrzenie kabiny (wybrane modele).
- Maksymalna stabilność
Elastyczny, przegubowy wspornik kabin prysznicowych Chrome umożliwia ustawienie elementów kabiny pod różnym kątem i pozwala na częściowe zniwelowanie nierówności ściany. Szerokość słupka obrotowego wraz z elementem mocującym do ściany wynosi 20 mm.
- Doskonała szczelność
Skuteczną szczelność kabin i drzwi prysznicowych gwarantuje dolna listwa okapowa i listwa progowa o wysokości 10 mm.
Kabina prysznicowa prostokątna
CRV1+CRV1
80x100
Satyna+Transparent
Bezramowa kabina prysznicowa 80x100 z charakterystycznym owalnym designem serii Chrome powstała z połączenia dwóch elementów CRV1.
Połączenie dwóch produktów CRV1 pozwala na stworzenie narożnej kabiny prysznicowej. Zastosowany w kabinach słupek obrotowy z mechanizmem podnoszenia gwarantuje bezproblemowe, otwieranie i zamykanie drzwi.
Dane techniczne
Rozmiar dłuższy bok | 100 cm |
Rozmiar krótszy bok | 80 cm |
Wysokość | 195 cm |
Grubość szkła | 6 mm |
Drzwi | Wahadłowe |
Strona | Uniwersalna |
Kolor szkła | Przejrzysty |
Kolor profili | Satyna |
Producent | Ravak |
Kolekcja | Chrome |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.