Polscy producenci ceramiki łazienkowej – jakość i design z rodzimego rynku. Część 1.

Joanna +48 664 493 562
Elżbieta +48 608 380 320
Stacjonarny +48 32 227 41 31
Grzegorz +48 604 260 271
Polscy producenci ceramiki łazienkowej – jakość i design z rodzimego rynku. Część 1.
Kabina prysznicowa pięciokątna czy walk-in – które rozwiązanie wybrać do swojej łazienki?
Jaki brodzik prysznicowy jest lepszy, niski czy wysoki?
Nowoczesność idzie w parze z minimalizmem i funkcjonalnością. Gładkie i płaskie powierzchnie profili, ergonomiczne, chromowane uchwyty oraz niezwykle trwały system jezdny.
Zalety kabiny prysznicowej NEW VARIA:
Połączenie profilu przyściennego z górną bieżnią drzwi tworzy elegancką ramę, okalającą produkt. Konstrukcja została wykonana z trwałych materiałów o gładkiej powierzchni, które tworzą elegancki akcent dekoracyjny w łazience.
Rozwiązanie technologiczne zapewnia ciche oraz płynne otwieranie drzwi. System jezdny pozwala na ich regulację. Zastosowanie dolnych rolek z funkcją wypięcia, ułatwia montaż oraz pielęgnację produktu.
Kolekcja została wyposażona w praktyczny uchwyt, który idealnie współgra z całością produktu.
POWŁOKA OCHRONNA ACTIVE SHIELD
Wyposażyliśmy nasze produkty w przyjazne rozwiązania technologiczne - w powłokę Active Shield,
która sprawia, że codzienne czynności stają się o wiele prostsze.
Jest to nowoczesna powłoka chroniąca szkło kabiny prysznicowej przed zabrudzeniami powstającymi w wyniku osadzania się kamienia z wody oraz pozostałości po kosmetykach.
KABINA PRYSZNICOWA NEW VARIA PÓŁOKRĄGŁA R55
DRZWI PRZESUWNE
uniwersalna
90 x 90 cm
SZKŁO CZYSTE ACTIVE SHIELD 6 MM
*Ścianka stała drzwi wykonana jest ze szkła 5 mm
Uwaga!
Wysyłki pobraniowe są realizowane do 5 dni od zamówienia
Rozmiar dłuższy bok | 90 cm |
Rozmiar krótszy bok | 90 cm |
Wysokość | 190 cm |
Grubość szkła | 5/6 mm |
Drzwi | Rozsuwane |
Strona | Uniwersalna |
Kolor szkła | Przejrzysty |
Kolor profili | Aluminium polerowane |
Producent | New Trendy |
Kolekcja | New Varia |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.