Dobór kabiny prysznicowej do małej i dużej łazienki – praktyczne porady

Joanna +48 664 493 562
Elżbieta +48 608 380 320
Stacjonarny +48 32 227 41 31
Grzegorz +48 604 260 271
Dobór kabiny prysznicowej do małej i dużej łazienki – praktyczne porady
Polscy producenci ceramiki łazienkowej – jakość i design z rodzimego rynku. Część 2
Polscy producenci ceramiki łazienkowej – jakość i design z rodzimego rynku. Część 1.
Dane techniczne:
Uwaga!
Czas wysyłki pobraniowej wydłuża się dodatkowo o około 3 dni
Typ | Umywalki nablatowe |
Szerokość | 60 cm |
Rodzaj przelewu | Z przelewem |
Producent | Rak Ceramics |
Dbamy o Twoją prywatność
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
Więcej o plikach cookies przeczytasz w naszej Polityce prywatności.
Ustawienia plików cookies
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.