Dobór kabiny prysznicowej do małej i dużej łazienki – praktyczne porady

Joanna +48 664 493 562
Elżbieta +48 608 380 320
Stacjonarny +48 32 227 41 31
Grzegorz +48 604 260 271
Dobór kabiny prysznicowej do małej i dużej łazienki – praktyczne porady
Polscy producenci ceramiki łazienkowej – jakość i design z rodzimego rynku. Część 2
Polscy producenci ceramiki łazienkowej – jakość i design z rodzimego rynku. Część 1.
Profil pionowy stabilizuje ściankę i zapewnia doskonałe uszczelnienie. Gładkie szkło bez profili poziomych umożliwia łatwe czyszczenie produktu.
wypełnienie ze szkła bezpiecznego 6 mm z powłoką AntiCalc®
Parawan składa się z pionowego profilu mocującego i jednego nieruchomego elementu. Minimalnej szerokości profil i transparentne szkło o grubości 6 mm ułatwiają konserwację produktu. Ściankę wannową można instalować na wannach prostokątnych Classic, Classic II, Campanula II i Vanda II lub na innych klasycznych wannach prostokątnych z równą górną krawędzią. Standardowa wysokość parawanu to 1400 mm. Obracając parawan nawannowy NVS1 w trakcie montażu o 180°, można uzyskać wariant wejścia z prawej lub z lewej strony.
RAVAK technologia AntiCalc®
Niewidoczna ochrona szkła przed nieczystościami i osadami z wody. Każda woda, z wyjątkiem destylowanej lub deszczowej zawiera w sobie pewną ilość soli. Jej osad, tzw. kamień wodny, daje się wyczyścić z wielkim trudem. Wiąże się chemicznie ze szkłem tworząc zaciek i z czasem tworzy trwały osad na powierzchni kabiny. Dostępne na rynku środki chemiczne służące do usuwania kamienia są w tym przypadku nieskuteczne. Trwałym osadom może zapobiec jedynie opatentowana technologia ochrony szkła – nazwana RAVAK AntiCalc®, której działaniu poddawane są szklane kabiny i drzwi prysznicowe oraz parawany już w trakcie procesu produkcji.
Szerokość | 80 cm |
Wysokość | 140 cm |
Grubość szkła | 6 mm |
Strona | Uniwersalna |
Rodzaj | Jednoczęściowy |
Skrzydło | Stałe |
Kolor szkła | Przejrzysty |
Kolor profili | Biały |
Producent | Ravak |
Kolekcja | NVS1 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.