Praktyczne porady przy wyborze wanny jednoosobowej: na co zwrócić uwagę?
Joanna +48 664 493 562
Elżbieta +48 608 380 320
Stacjonarny +48 32 227 41 31
Grzegorz +48 604 260 271
Nowoczesne trendy w łazienkowych aranżacjach: Kabiny prysznicowe z niskim brodzikiem
Kolejna zwierzakowa wpłata dla Fundacji 'Jestem Głosem Tych, Co Nie Mówią'
Santech wanna asymetryczna Impuls 160x100 cm, lewa SAIMP160L
Opis
Asymetryczna wanna akrylowa IMPULS, bez obudowy
wersja lewa
160 x 100
Pojemność: 240 L
Jeśli szukasz przestronnej wanny o charakterystycznym designie w małym pomieszczeniu, z naciskiem na wygodne siedzisko, wanna IMPULS jest właściwym wyborem. W połączeniu z eleganckim, komfortowo zaprojektowanym panelem przednim i ergonomicznym zagłówkiem tworzy wymarzoną łazienkę.
Dlaczego wanny Santech są jednymi z najlepszych na rynku?
Wanny Santech wyprodukowane są z wysokiej jakości akrylatu . Jest to jeden z najtwardszych termoplastów na rynku światowym.
Akrylat PMMA posiada doskonałe właściwości:
- wanny są odporne na zarysowania powierzchniowe,
- doskonała odporność na różnego rodzaju środki chemiczne,
- podczas kąpieli, można użyć wszelkich dostępnych środków higieny osobistej,
- charakteryzuje się stabilnością koloru przez cały okres żywotności,
- powierzchnia wanny jest gładka, na powierzchni nie osadzają się zabrudzenia i ma dobre właściwości izolacyjne,
- powierzchnia jest na tyle twarda, że w przypadku uszkodzenia powierzchni można ją szlifować do pierwotnej formy,
- przeciwbakteryjna powierzchnia jest w standardzie wszystkich wanien,
- żywotność termoplastów wynosi min. 20 lat.
IMPULS-L 1600 x 1000 mm
Uwaga!
Zamawiając wannę bez obudowy należy dokupić nóżki montażowe. Znajdują się poniżej w produktach powiązanych.
Przy zakupie wanny i obudowy zamiast nóżek montażowych zamawiamy uniwersalny stelaż wannowy. Jest on zintegrowany z wanną.
Dane techniczne
Producent | Santech |
Symetryczna | Nie |
Dłuższy bok | 160 |
Krótszy bok | 100 |
Materiał wykonania | Akryl |
Strona | Lewa |
Odpływ | Z boku |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.