Reklamacje i zwroty

 

Aby łatwo i szybko zamówić kuriera aby nadać zwrot, możesz skorzystać z formularza firmy Furgonetka. Pamiętaj, że poprzez ten formularz możesz zwrócić tylko i wyłącznie towary o małych gabarytach, np. akcesoria, baterie, mozaiki, odpływy liniowe itp. Formularz przeprowadzi Cię łatwo i szybko przez cały proces generowania listu przewozowego. Potem wydrukuj etykietę, naklej ją na zwracaną paczkę i nadaj paczkę. Dołącz do paczki formularz zwrotu. Jest do pobrania tutaj - Pobierz - Formularz zwrotu do pobrania (kliknij tutaj)

 

 

 

 

 

Jeśli jednak sam chcesz zwrócić towar korzystając z innych form dostawy, to pamiętaj aby nadać towar na odpowiedni adres. 

 Adres do zwrotu:

inVerno Centrum Łazienek
ul. Brzezińska 50, 44-203 Rybnik

+48 32 227 41 31 +48 664 493 562 

 Pobierz - Formularz zwrotu do pobrania (kliknij tutaj)

Gwarancja

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.

Reklamacja

Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.

Pobierz - Protokół reklamacyjny

Zwrot produktu - gwarantowane 14 dni na zwrot

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać ze wzoru dostępnego tutaj. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej.

Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres inVerno Centrum Łazienek 44-203 Rybnik, ul. Brzezińska 50 . Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie. Orientacyjny koszt zwrotu możesz ustalić na podstawie naszej zakładki „Czas i koszty dostawy”, pamiętaj jednak, że sklep może mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki do Ciebie.

Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.

W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.

Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:

  • rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,
  • rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
  • rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  • nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
  • treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.
  • tutaj pobierzesz formularz zwrotu towaru - Formularz zwrotu do pobrania

Pozasądowa droga rozstrzygnięcia sporu

W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.

Orientacyjne koszty zwrotu towaru spedycją:

  1. paczki małe do 30 kg (akcesoria , odpływy liniowe, mozaika itp.) - 30 PLN
  2. wanny, obudowy (zwroty tylko i wyłącznie zapakowane na palecie) - 250-600 PLN
  3. kabiny prysznicowe, parawany, zabudowy (zwroty tylko i wyłącznie zapakowane na palecie) - 250-600 PLN
  4. paleta do 300 kg (mozaiki, płytki itp.) - 300 PLN

Ewentualne inne formy zwrotu towaru - do każdorazowego indywidualnego ustalenia.

do góry

Jeśli masz pytania albo chcesz uzyskać rabat - zadzwoń!

+48 32 227 41 31
Jeśli masz pytania albo chcesz uzyskać rabat - zadzwoń!
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium